Beste patiënten, lieve mensen, Het is jullie misschien al opgevallen dat ik helaas al enige tijd afwezig ben in de praktijk. Daarom wil ik graag even van mij laten horen. In 2010 ben ik begonnen als doktersassistente en later heb ik de mooie stap mogen maken naar...